måndag, augusti 14, 2006

Ett hærligt sommarjobb

Veckan efter jag kom hem från Zermatt fick jag møjligheten att vara barnledare på en sommarkurs på ulvøn i Lungkile. Det blev en snabb ompackning av væskan (gore tex klæder och stegjærn ut och badklæder och snorkel i!)och sedan bar det av till Bohuslæn.
Det var ca 20 st barn/ungdomar med på lægret och vi var 7 ledare så det fanns gott om resurser før att hitta på alla slags aktiviteter.



Rækafton! Buggtakterna verkar sitta i!



Ansiktsmålning på Albin och Philip


Krabbfiske


Trollkarl på besøk


2 Comments:

At 4:34 em, Blogger Ida said...

Hej Johanna! Välkommen till bloggvärlden! Ich bin sehr stolz auf dich. Vad som däremot INTE gör mig särskilt stolt är att du for hem fran Schweiz utan att träffa mig. Det kommer jag sent att glömma... Din uschling.

Hej pa dig! /IDA

 
At 5:02 em, Blogger Johanna Ring said...

aj aj aj, førlåt kompis! men det blev en før lång omvæg att åka till zurich!
uschling kan du vara sjælv ditt puttefnask!

 

Skicka en kommentar

<< Home