torsdag, augusti 24, 2006

Mycket kul på gång!

Hösten är här och mycket kul är inplanerat på schemat!

Nästa helg drar jag till Trosa för att "jobba". Jobbet består av att vara ledare på en privat havskajak tur. Det brukar innebära mkt jobb men är samtidigt ruggigt kul! Tänka vad skönt att man kan tjäna pengar på att paddla runt i skärgården......

Helgen efter det styr jag kosan mot Olso där jag ska medverka i min första mtb tävling. Just nu ligger jag i hårdträning (tekniskt) och målet är att inte behöva
gå av cykeln under hela rittet.....
Efter träningen igår är jag dock tveksam om det är ett realistiskt mål för mig del:-)

Sedan är det dags för medel SM och stafett, om jag kvalar in det vill säga....

3 Comments:

At 1:18 em, Anonymous Anonym said...

Kult at du stiller opp på MTB-rittet. Blir nok en hard kamp mellom deg og Linda... ;-). Blir spennende å se hvem som blir beste par sammenlagt... jeg skal knuse Dag ;-)

 
At 9:28 em, Blogger Johanna Ring said...

jag ligger i hårdträning nu....
har dock lite problem med uppförbackar och nerförsbackar och rötter och stenar och lera och allt annat som ligger i vägen när man cyklar.....
men jag ska ge linda en hård match, det lovar jag!!!!

 
At 9:26 fm, Anonymous Anonym said...

klart du kvalar in till sm! du får så lov=)

 

Skicka en kommentar

<< Home